Spoki ir pārdabiskas būtnes, kas pēc cilvēka nāves atgriežas šajā pasaulē, lai atrisinātu dzīves laikā neatšķetinātās problēmas. Spoki parasti ir caurspīdīgas vielas būtnes, kas spēj iziet cauri sienām. Spoki parasti parādās vai nu senās pilīs un pamestās mājās, vai arī klaiņo visapkārt." Saturs iegūts no "http://lv.wikipedia.org/wiki/Spoks" Wikipēdijas angļu variantā apraksts par spokiem ir krietni garš un detalizēts.
Vai esat kādreiz padomājis par atpūtu hotelī ar spokiem?
Pilis un viesnīcas ar spokiem ir ļoti populāras visā pasaulē. Kā raksta interneta mājaslapa "Tavs padoms: "Daudzi cilvēki ir gatavi samaksāt milzīgas naudas summas, lai sajustu spoku pasaules klātbūtni. Vēja šalkas, ķēžu čīkstēšana, vaidi...
Jāuzsver, ka šajās viesnīcās neviens negarantē personisko tikšanos ar spokiem, bet šeit var tikai iepazīstināt ar tiem cilvēkiem, kas viņus ir redzējis."
Arī tūrisma ziņas internetā raksta par šīm viesnīcām. Ja vēlaties, noteiktās viesnīcās varat sastapties pat ar slavenu cilvēku spokiem.
Tā skan reklāma par spoku hoteli: "Vai kādreiz esat dzirdējuši spoku spēlējam uz klavierēm vienu un to pašu baismīgo meldiņu? Vai ir nācies sastapties ar rēgiem, kas kniebj pēdās?
Ja nedēļas nogalē meklējat iespēju atpūsties mazliet netradicionālākā vidē un atmosfērā, noīrējiet numuru kādā no mūsu piedāvātajiem spoku apsēstajiem hoteļiem.
Lai arī uz šādu statusu pretendē daudzas pasaules viesnīcas, šīs desmit vietas ir sevišķi slavenas. Papildus dažādiem spokiem šeit jāj neredzami zirgi, lido priekšmeti un dzirdamas visneparastākās skaņas.
Ja esat gatavs mazliet spokainam piedzīvojumam, dodieties uz kādu no šīm viesnīcām. Tomēr paturiet prātā – kad gaisma numurā tiks nodzēsta, istabā jūs vairs nebūsiet viens...";
vai arī tāda reklāma:
"Ja meklējat piedzīvojumus paranormālā pasaulē, kāds no šiem hoteļiem jums noteikti ies pie sirds! Un, ja neticat spoku eksistencei, pārnakšņošana tajā mainīs jūsu domas uz visu mūžu."
Pasaulē eksistē pat spoku hoteļu konkurence, kura viesnīca ir briesmīgākā, ar vairāk spokiem, katru gadu izveidojot pat rangu tabulas, kā spoku hoteļu top 10.
Klientu izmitināšana aizdomīgās istabiņās nav vienīgais naudas pelnīšanas veids. Kā ziņo portāls delfi, dažas viesnīcas veido spoku medīšanas kursus: "Ņjūorleānas viesnīca "Maison de Ville" saviem viesiem piedāvā iziet divu dienu spoku medību kursus. Kursu laikā ir iespējams iegūt daudzas atbildes par tematiku, kas saistīta a spokiem, ziņo "Travelnews".
Parasti kursi notiek nedēļas nogalēs un tos vada paranormālo parādību speciālists Kristofers Mūns (žurnāla "Haunted Times Magazine" īpašnieks) ar saviem palīgiem. Klientiem tiek parādīts, kā darboties ar detektoriem, kas speciāli domāti spoku uztveršanai, kā arī notiek garu sazināšanās seansi un to speciāla fotografēšana. Apmācības kursa cena ir 125 ASV dolāri.
Viesnīca "Maison de Ville", kas celta 1788. gadā, ir slavena ar to, ka, pēc viesnīcas īpašnieku apgalvojumiem, tā ir pilna ar spokiem." (Iegādāties šeit žurnālus "Haunted Times Magazine").
Spoku hoteļu reklāma internetā angļu valodā. Ziņas par spoku hoteļiem.
ASV spoku hoteļu mājas lapas.
13 spokainākie hoteļi Kanādā.
Spoku hoteļu un ekskursiju vietne.
Spoku mājas vietne.
Videoklipi.
Spoku hoteļu video ar reāliem spoku attēliem.
Spoku piļu tūrisms.
Ja jūs gribētu par spokiem savā viesnīcā samaksāt papildus un izjust sirds lēkāšanu pie katra troksnīša nakts laikā, vai arī ja jūs baidaties no spoku viesnīcām un neparko nevēlētos turp doties, jūs esat potenciālais sapņu pircējs.
Vai jūs esat domājis par spoku hoteļa izveidi pašam? Ja jūs atbildat apstiprinoši, jūs esat potenciālais spoku sapņu pārdevējs. Jūs specializācija var saukties - spoku pārdevējs.
Kā izveidot spoku biznesa viesnīcu.
Sacīsim: jūs vēlaties tapt par spoku tūrisma biznesa organizētāju. Jūsu galvenā mērķa pircēju grupa: Sapņu pircēji ar asu pārdzīvojumu meklējumiem.Viņi ir pārliecināti par mirušo pasaules, veļu un spoku eksistenci, domā, ka paši kādreiz būs "Tur" un tāpēc vēlas komunikāciju ar "Viņiem".
Otra mērķu grupa būs profesionāli parapsihologi - spoku mednieki, kas vēlēsies izmantot jūsu viesnīcu saviem zinātniskajiem darbiem. Parapsihologi ir liela veiksme jūsu biznesam, jo viņi centīsies paranormālās parādības nofotografēt vai nofilmēt. Un viņi arī To atradīs, jo, kā zināms, kas meklē, tas atrod.
Apgūstot parapsihologu metodes var uzsākt spoku medīšanas kursus. Tad izveidosies trešā sapņu pircēju mērķu grupa - spoku mednieku profesijas apguvēji. Ar laiku varēs izveidot spoku mednieku profesionālo asociāciju ar maksas sertifikācijas eksāmenu nokārtošanu. Bez tam parādīsies iespēja tirgoties ar spoku tirgus precēm, kuras "reģistrē spoku klātbūtni": termometriem, elektromagnētiskā lauka mērinstrumentiem, Geigera skaitītājiem, termogrāfiskajām jeb infrasarkano staru kamerām, vārdu sakot, kamerām uztveršanai nakts gaismā, digitālajām video kamerām, diktafoniem, portatīvajiem datoriem. Dizainam nepieciešami arī fona trokšņu ģeneratori. Spoku medīšanas eksperts varēs uzstāties mēdijos, izdot spoku medību žurnālus un veidot televīzijas pārraides par spoku medīšanas īpatnībām pasaulē kā Britu televīzijas spoku realitātes šovi un Amerikas spoku mednieku televīzijas seriāls spoku piedzīvojumi.
Spoku viesnīcas biznesa uzsākšanai nepieciešams sākuma kapitāls.Tas to atšķir no citiem sapņu pārdošanas veidiem, kuros pietiek tikai ar sapņiem. Taču, iespējams, sākuma kapitāls būs mazāks nekā vajadzīgs parastai viesnīcai. Padomājiet - pietiek ar pavecu māju, kurai ir koka grīdas un durvis, kuru svarīgākā funkcija ir čīkstēšana un grabēšana (dizainu varat pavērot šeit - spoku pilsētā). Ērtība, naktsmiers, relaksācija un bauda šāda tipa viesnīcā ne tikai nav galvenais, bet nav pat vēlams. Šādā viesnīcā sienām nav obligāti jābūt labi izolētām. Ir labi, lai klienti nemierīgi grozītos savās gultās un ik pa brīdim būtu spiesti piecelties un iznākt koridorī. Tualete pat var būt koplietošanas visa stāva iemītniekiem. Var iztikt ar vecu, nolietotu interjeru, koka krēsliem, lādēm, sveču lukturiem (kuros sveces liesma lēkā, veidojot kustīgas, lokanas ēnas uz griestiem) un senām fotogrāfijām pie sienām. Īpaši vērtīgas ir fotogrāfijas, kurās ap cilvēkiem ir neskaidri miglaini kontūri. Un šeit es nerakstīšu par speciāli iebūvētiem trikiem, kas ir spoku viesnīcu biznesa inovācijas.
Tālāk ir nepieciešama leģenda, kura trīcošā balsī jāizstāsta vietējiem. Protams, ir labi, ja leģenda pierakstīta no vietējo iedzīvotāju nostāstiem (sauksim tos nevis par sapņu pārdevējiem, bet par sapņu sižeta izplatītājiem un popularizētājiem). Nekad nav slikti, ja var pievienot kaut kā iegūtu spoka fotogrāfiju.
Pēc šiem priekšdarbiem atliek tikai iegūt dažas šausminošākās liecības no klientiem, kas pavadījuši dotajā viesnīcā nakti. Šādi klienti jāatrod starp cilvēkiem, kas jau ir stāstījuši par saskarsmi ar paranormāliem spēkiem un jāuzaicina pavadīt nakti jūsu viesnīcā, iepriekš brīdinot, lai klients neuztraucas par kādiem nepazīstamiem trokšņiem vai neparastām sajūtām vēdera rajonā. Nav slikti, ja klients kaut kādā veidā uzzin par leģendu ar bojāgājušo. Vislabāk, ja to pavēsta kāds vietējais iedzīvotājs vai viesnīcas apkopēja.
Pēc tam rūpīgi jāuzkrāj visas liecības rakstiskā veidā, kur vien tikai klienti ir pieminējuši:
- neparastas sajūtas savā organismā - galvā, vēderā, rokās, kājās (saspringuma sajūtas parasti signalizē, ka spoks atrodas kaut kur netālu);
- neparastas gaismas, redzes vīzijas, ēnas, kustības;
- neparastus, cilvēkiem neraksturīgus trokšņus, čukstus, šņukstus, apsaucienus, murdoņu, čaukstoņu, grabēšanu, rībēšanu, vibrēšanu, svilpoņu, gaudošanu, riešanu, gārkšanu, ņaudēšanu, džinkstēšanu, činkstēšanu, raudas, apspiestus smieklus, aurus un attālinātu klienta vārda atkārtošanu;
- istabiņas lietu neizskaidrojamu dislokācijas maiņu, pārvietošanos vai nokrišanu; agrāk neredzētu priekšmetu parādīšanos istabiņā vai pazīstamo priekšmetu pēkšņu nozušanu;
- neparastas senlaicīgas smaržas vai smakas;
- jocīgu piegaršu ēdienam vai dzērienam.
- pieskārieni, aukstuma punkti, vēja pūsma, matu aizskārums, kniebiens, kad tuvumā neviena cilvēka nebija.
Jums pašam vai pašai kā hoteļa īpašniekam spoka eksistence nav ne jāapstiprina, ne jānoliedz. Vislabākā taktika ir plecu paraustīšana nesapratnē (ja vien jūs pats nebīstaties no šī spoka, kas noteikti izpaudīsies jūsu mīmikā vai balss intonācijā).
Nobeigumā gribu piebilst, ka Latvijā diez vai ir mazāk spoku kā Eiropas Savienībā vai Amerikas Savienotajās Valstīs. Kāpēc gan neizmantot šo ideju tūrisma biznesā, paliekot par reālajiem spoku pārdevējiem? Pārdodot spokus, jūs pārdosiet sapni, ka dzīve pēc nāves turpinās un mēs turpinām ar mirušajiem komunicēt!
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru