Sapņu pārdošana kā legāls inovatīvs bizness


Katrs inovatīvs bizness pamatojās cilvēciskās vajadzībās, radošā izdomā ar praktiska risinājuma atrašanu un peļņas iegūšanā.
Sapņu biznesa īpatnības:
  1. Sapnis jāparāda kā īstenība. Nereti īstenība var tikt pasniegta kā sapnis.
  2. Sapnis jāpasniedz kā nozīmīgāks par citām ikdienas vajadzībām, piemēram, izklaides, materiāliem labumiem, kas nav vajadzīgi izdzīvošanai.
  3. Norēķini var būt naudā (tai skaitā procentos no peļņas, kā „desmitā tiesa”), „graudā” (dzīvoklis, auto), sava darba ieguldījumā (ziedojumu vākšana, aģitācija) un sekss, prostitūcija kā nelegālas aktivitātes.
  4. Sapņu pārdevēja uzturēšana kā samaksas veids. Sapņu pārdevējs kā vēlams viesis viesībās un burziņos – samaksa ēdienos, dzērienos un goda izrādīšanā.
  5. Sapņu pārdevējs ir dzīves stils. Iziešana no sava sapņa tēla lomas var nozīmēt prestiža krišanos un sapņa pircēju plūsmas krišanos.
  6. Sapņu ideju biznesa juridiskais noformējums:
    • Sabiedrības ar ierobežotu atbildību (SIA) („Life Veda”, "Durgas Templis", „Laija”, u.c.).
    • Sabiedriskās organizācijas (piem., Dabas Likumu partija).
    • Reliģiskās organizācijas.
    • Individuālā uzņēmējdarbība (individuāli strādājošie ekstrasensi, magi, burvji, pūšļotāji, sapņu tulki, astrologi).
    • Izdevniecības, kas specializējas uz sapņu ideju izdošanu un pārdošanu (piem., Vieda).
Sapņu pārdevēju starptautiskās mājaslapas:
Astroloģijas mājaslapas: 
    Dziednieku mājas lapas:
    Magu un maģisko pakalpojumu mājaslapas:
    Mājas lapas, kas cenšas būt objektīvas, bet ne līdz kritiķu un skeptiķu pakāpei:

    Sapņu pārdevēju biznesa turpinātāji un ideju pārņēmēji.
    Sapņu inovatora ideju autora biogrāfiju idealizācija un falsifikācija. Ir savāktas liecības par masveida idealizācijām un falsifikācijām, kā, piemēram, Budas (ar neskaitāmām iepriekšējām dzīvēm), Milarepas, Jēzus Kristus, Pravieša Muhameda, Džozefa Smita, Karlosa Kastaņedas, Rona Habarda, Helēnas Blavadskas, Grigorija Grabovoja biogrāfijās. Šīs izmainītās biogrāfijas tika izdotas lielās tirāžās, nesot zināmu peļņu. Var tikt izdotas arī nebiografijas grāmatas, kurās tomēr ir nelieli dati par elka dzīvi un brīnumdarbu apraksts. Tie var būt vienas tikšanās iespaidi, kas ir visu cerību piepildījums vai brīnuma gaidas. Tās var būt tikšanās ar Satja Sai Babu, Šri Činmoju, Ošo, Vangu, Eiženu Finku, Zilā Kalna Martu vai kādu citu. Piemēram, latviešu valodā ir izdotas Vitālijs Tihoplavs, Tatjana Tihoplava „Mūsu tikšanās ar Grabovoju”; Dīpraks Čopra „Buda”; Krasmira Stojanova „Vanga”, u.c.
    Sapņu pārdevēju foto, skulptūriņu un māksliniecisko potretu veidošana un tirdzniecība. Piemēram, neviens nezina, kāds izskatījies Jēzus Kristus, bet tas netraucē tirgoties ar viņa bildēm, gleznām un skulptūrām.

    Sapņu pārdošana mākslas darbos.
    http://www.davidthompson.com/
    Astroloģijas simboli.