Kas ir sapņu pārdevēji?

Sapņu pārdevēji ir cilvēki, kas pārdod savus sapņus citiem cilvēkiem par noteiktu atlīdzību.
Sapņu pārdošana ir tirdzniecības veids, kas līdzīgs citiem tirdzniecības biznesa veidiem. Kā raksta Vikipēdija: Tirdzniecība jeb komercija ir preču vai pakalpojumu apmaiņa. Izšķir vienkāršu preču vai pakalpojumu apmaiņu (barters) vai tirdzniecību ar naudas palīdzību. Tāpat tirdzniecības darījumi var notikt starp divām pusēm (divpusēja vai bilaterāla) vai starp vairākām pusēm (daudzpusēja vai multilaterāla) tirdzniecība. Sapņu pārdošana arī var būt daudzpusēja, multilaterāla, kad cilvēki izdala savus sapņu visādos virzienos un iegādājas paši dažnedažādākos sapņus no daudzām pasaules daļām. Tirdzniecības objekti ir tādi tēli kā 'koriģēta karma', 'maģiskā aizsardzība', 'dievu labvēlība', 'enģeļu aizsardzība', 'psihiskā enerģija', 'auras', 'informācijas lauki' un pat veseli darbības sižeti "citā pasaulē".
Līdzīgi kā saldi augļi, kafija vai mīksta gulta, sapņu idejas sagādā baudu. Bauda no iegūtajiem sapņiem var būt ļoti ilgstoša. Var izveidoties pat sapņu atkarība, kad sapņa zaudējums pavadās ar smagiem pārdzīvojumiem. Tāpēc sapņu pārdevējus, vismaz dažus, var pat pielīdzināt narkotiku pārdevējiem, vai arī narkotiku pārdevējus - pieskaitīt sapņu pārdevējiem.

Ar visu, kas sagādā baudu, var tirgoties.

Tai pašā laikā sapņu pārdošana atšķiras no citiem biznesa veidiem ar to, ka sapņu idejas nav aptaustāmas. To piedāvātie tēli nav realitātē eksistējoši.
Iespējams, sapņu pārdevēji savu preci neuzskata par sapņiem, bet īstenību vai realitāti. Tādā gadījumā var teikt, ka par sapņiem tos dēvē sapņu pārdevēju kritiķi (skat. kritiķu lapu). Kritiķi uzskata, ka par sapņiem nosaucams viss, kas nav kolektīvi aptaustāms, saredzams, sadzirdams, saožams, sagaršojams vai kas nav pierādīts ar zinātniskām metodēm. Līdz ar to veidojas sapņu pārdevēju fundamentāls konflikts ar sapņu kritiķiem:  garīgo skolotāju patiesības atklāsmes kritiķi nosauc par pēkšņu nonākšanu sapnī, bet garīgie skolotāji to nosauc par pēkšņu pamošanos jeb Atmodu - iziešanu no sapņa. Tālāk viņi mēģina izvest no sapņainas snaudas palikušos. Kritiķi to nosauc par citu cilvēku ievilkšanu savā sapnī (dažreiz to nodēvējot smagāk - par psihozi vai šizofrēniju).

Sapņu pārdošana ir viens no vecākajiem biznesa veidiem pasaulē. Mūsdienās var radīt aizvien jaunus un jaunus sapņus, veidojot neskaitāmas šī bezgalīgi radošā biznesa inovācijas.
Sapņu idejas var pārdod mutiski lekcijās, konsultācijās, pareģojumos un sprediķos. Tās var pārdot rakstiski  grāmatās, avīzēs, žurnālos. Tās var pasniegt vizuāli, izrādot mākslas un dokumentālajās filmās, video, ievietojot internetā un datorspēlēs.

Sapņu pircēji ir cilvēki, kas nopērk citu cilvēku sapņus un pielāgo tos savai ikdienas dzīvei. Sapnis nav nederīgs ieguvums, bet gan pircējam pietiekoši nepieciešams - pat vairāk nekā gluži materiāla kafija vai čīzburgers Makdonaldā.
Jūs varat piederēt sapņu pārdevējiem! Jūs pilnīgi noteikti jau esat pircis sapņus. Visdrīzāk jūs nespēsiet aprēķināt, cik naudas un enerģijas esat izlietojis sapņu biznesa ideju iegādei un izmantošanai.


Sapņu pārdevēji, lai padarītu sapņus ticamākus, izdod savas pasakas par zinātni un zinātniekiem. „Tradicionālajai zinātnei” tiek izmantoti apzīmējumi, ka zinātne ir konservatīva, materiālistiska, deterministiska, mehānicistiska, sašaurināta, amorāla, neētiska, nezinoša (nespēj visu izskaidrot).
Saka, ka zinātnieki nesaprot, nav tālredzīgi, nav radoši, ir cietpauri, pret reliģijām un „lielajām patiesībām” noskaņoti.
Sapnis tiek pasniegts kā "lielās patiesības", "augstāka realitāte", „patiesā zinātne”, kurai pierādījumi nav nepieciešami. Galvenais pierādījums, ka zinātne „nespēj izskaidrot visu”. Viņu „zinātne”, turpretim, spēj visu izskaidrot, vai, vismaz, izskaidrot stipri vairāk. Sapņu pārdevēji nav vienkārši skolotāji, bet Augstie Skolotāji.

Sapņu pārdevēju kritiķi nepaliek parādā un sauc sapņu pārdevējus par krāpniekiem, smadzeņu skalotājiem, fanātiķiem vai jukušajiem. Tomēr nav tik vienkārši. Praktiski mums visiem zemapziņā ir dziļi sēdoša bioloģiska vajadzība pēc sapņiem un sapņu pārdevējiem. Eksistē ļoti emocionāli spēcīgs pircēju pieprasījums pēc sapņiem un pasaulē jau sen eksistē sapņu ideju tirgus. Sapņu pārdevēju idejas var pat ietekmēt veselas valsts tēlu - dažreiz pozitīvākā, dažreiz negatīvākā virzienā.

Mārketings, kā raksta vikipēdija, ir sociāls process, kurš nodrošina patērētāju vēlmju identificēšanu, fokusējot tās konkrēta produkta vai pakalpojuma virzienā, un virzot šo produktu vai pakalpojumu tā pircējiem.
Mārketings ir radoša disciplīna, kura ietver reklāmu, izplatīšanu un pārdošanu. Tāpat tas ir saistīts ar patērētāju esošo un potenciālo vajadzību un vēlmju izpēti ar mārketinga pētījumu palīdzību.
Sapņu biznesa mārketingam ir savas īpatnības:
  1.  Sapņu tirdzniecībā labi kotējas sapņu biogrāfijas (viltus biogrāfijas), kuras neatbilst reālajām biogrāfijām - neparasti maģiski varoņdarbi un spējas šajā dzīvē vai īpaša loma iepriekšējās dzīvēs.
  2. Sapņu pircēji darbojas kā bezmaksas mārketinga speciālisti šo ideju izplatībā. Maģiskās domāšanas īpatnību dēļ fakti, kas runā pretim sapnim, tiek izslēgti.  Sapņu pasaulei raksturīga selektīvā atmiņa. Piemēram, horoskopu lasītāji ievērojami vairāk izplata stāstus, kad horoskopu prognozes piepildās nekā kad nepiepildās.
Intuitīvi sajūtot sapņu pircēju tirgus vajadzību pēc maģiski-harizmātiska līdera aizstāvības un drošības garantijām, sapņu pārdevējs radoši piedēvē sev visspēcīgas īpašības un iespējas, palielinot garantijas klientu drošībai, aizsardzībai un iespējām.
Sapņu pārdevēji var radoši izmainīt savas biogrāfijas līdz nepazīšanai. Tie var būt viņu neiedomājamo spēju pierādījumi, pārņemtības epizodes ar pārdabiskiem spēkiem, kontakti ar pārdabiskiem spēkiem vai konkrētiem personāžiem, pārdabisku spēku iemiesošanās viņos, apokalipses novēršanas spējas. Piemēram, Grigorijs Grabovojs apgalvo, ka ir Jēzus Kristus Otrā Atnākšana un bērnībā ir novērsis zemes bojāeju.  Alberts Ignatenko savā CV raksta, ka ir apbalvots ar:
    Parapsychologist Albert Ignatenko
  • Ordeņa “Zinātne, Izglītība, Kultūra” par izciliem sasniegumiem un jaunrades darbiem energoinformatīvo zinātņu, eniopsiholoģijas un tradicionālās (tautas) medicīnas jomā Kavaliera Zīmes laureāts – Brisele – Maskava, 1999. g.
  • Slovākijas Republikas prezidenta Rūdolfa Šustera kunga apbalvojums ar viņa vārdā nosaukto Piemiņas sudraba medaļu – Bratislava, 2000. g.
  • Ordeņa “Zinātne, Izglītība, Kultūra” par nemitīgu darbu Cilvēces garīgajā vienošanā Komandora Zīmes laureāts – Brisele – Maskava, 2000. g.
  • Starptautiskā izgudrojumu salona Briselē “Brussels Eureka 2000” Zelta medaļas par psihoenrgosuģestīvo metodiku profesionālu sportistu sagatavošanā laureāts.
  • Starptautiskā salona Tokijā “World Genius Concention 2000” “Grand Prix” par autorprojekta “Zelta Laikmeta – Dvēseles, Zemes un Kosmosa ekoloģijas – cilvēka un Kosmohumānistiskas civilizācijas veidošana” īstenošanu un darbu globālajā informatizācijā ieguvējs – Tokija (Japāna), Sofija (Bulgārija).
  • Pirmā starptautiskā informāciju un investīciju salona Zelta medaļas par Kosmohumānistiskās Mācības un zinātnisko novirzienu “Kosmopsihoenergosuģestoloģija”, “Kosmoenioufoloģija” un “Kosmoeniopsiholoģija”, kas izveidojuši jaunu cilvēka apziņas modeli, radīšanu laureāts -  Maskava, 2001. g.
  • Pirmā starptautiskā inovāciju un investīciju salona Zelta medaļas par programmu “Pasaules sabiedrības elites sagatavošana”, “Zemes genofonda saglabāšana” un to īstenošanas metodiku izstrādi laureāts – Maskava, 2001. g.
  • Slovākijas Republikas prezidenta Šustera kunga apbalvojums ar viņa vārdā nosaukto Piemiņas sudraba medaļu – Bratislava, 2001. g.
  • IV Starptautiskā ražošanas īpašuma Salona “Arhimeds-2001” Zelta medaļas par kvalitatīvi jaunu ekspresmetodi cilvēka harmoniskā attīstīšanā un viņa rezerves iespēju izmantošanā laureāts – Maskava, 2001. g.
  • Starptautiskā Salona INPEX-XVII Zelta  medaļas par cilvēka atveseļošanas, atjaunošanas un aktīvā mūža pagarināšanas programmas izstrādi laureāts – Pitsburga, 2001. g.
  • Starptautiskā Salona EURO INTELLECT Zelta medaļas par darbu pasaules sabiedrības globālā garīgi tikumiskā informatizācijā laureāts -  Sofija, 2001. g.
Sapnī pārdevējs ir pavisam cits cilvēks vai pat pārdabiska persona - tāpēc jau tas ir sapnis!  Šie pārdevēju sapņi ir pircēju pieprasījums pēc aizsardzības spēju garantijām. Līdz ar to sapņu pārdevējs piestrādā pie savu pārdabisko spēju pierādījumu sagatavošanu. Pircējs to grib!

Es neesmu ne par, ne pret sapņu pārdevējiem. Es gribu izpētīt, aprakstīt, saprast un parādīt šo sapņu pārdošanas fenomenu kā interesantu mūsu dzīves parādību. Šis blogs ir par prātojumi par šī fenomena izplatību un sarežģītību, par sapņu ideju iespējām un patreiz sasniegto sapņu ideju tirgu. interesenti komentāros var apmainīties ar pārdomām un reklamēt savas idejas.


Cilvēkus vispār var iedalīt trīs grupās:
  1. Sapņu pārdevēji.
  2. Sapņu pircēji.
  3. Sapņu ideju kritiķi.
Var pat teikt, ka viens cilvēks var darboties visās šajās trīs lomās. Sapņu pārdevējs vai pircējs var kritizēt vienu sapņu pārdevēju idejas, kamēr paņemt savā rīcībā citus sapņus. (Piemēram, skat. akadēmiķa Levašova lekciju krievu val., kur viņš kritizē neloģismus Vecajā Derībā, Torā un Jaunajā Derībā, bet pats savās grāmatās "atklāj", kā ar domu spēku ietekmēt dabas stihijas, dziedināt "neārstējamas saslimšanas", izveidot jaunas dzīvības formas).  Tāpat milzum daudzās , simtos tūkstošos mērāmās pasaules reliģijas var vērsties viena pret otru. Daži cilvēki darbojas tikai vienā lomā. Biežāk tie ir sapņu ideju kritiķi. Citi cilvēki funkcionēs divās sociālajās lomās. Pat ja sapņu pārdevējs nekritizēs nevienu citu sapni, viņš noteikti būs iegādājies kādu daļu savu sapņu ideju no citiem cilvēkiem. Ja sapņu pārdevējs pasludina sevi par Jēzus kristus Otro Atnākšanu, daļu ideju viņš smēlies kristietībā. Viņš var kritizēt citus "otros atnācējus" kā viltus praviešus.

Sri Chinmoy